你必須掌握的20個超級句型



















補習-你必須掌握的20個超級句型

http://tutor.howang.hk/-香港補習城


補習介紹親愛的朋友們,根據我多年的經驗,特別為大家總結了 20 個對外交往的常用句型 ! 記住:是句型。而不是句子 ! 1 . I'd like to invite you to my home . 我想請你去我家。

















  親愛的朋友們,根據我多年的經驗,特別為大家總結了20個對外交往的常用句型!記住:是句型。而不是句子!

1I'd like to invite you to my home


我想請你去我家。


2Thank you very much for helping me


非常感謝你對我的幫助。


3Could you please speak slowly?


請你說慢點好嗎?


4I'm happy to help you any time


我隨時都樂意幫助你。


5How was your vacation?


你假期過得怎么樣?


6What do you think of our company?


你覺得我們公司怎么樣?


7Do you have any advice for me about learning English?


你能給點我如何學好英語的建議嗎?


8I'd be happy to show you around Beijing


我很樂意帶你逛逛北京。


9Is it possible for you to come tomorrow?


你明天能來嗎?


101 wish I could help you


我希望能夠幫到你。


11Dont worry about being laughed at when you speak English


你說英語時別擔心別人會笑話。


12ItS too hot to eat outside


去外面吃飯太熱了。


13Please come as quickly as you can


請盡快來這。


14Do you mind my opening the window?


你介意我開窗嗎?


15I'm sure that YOu will have a good time here


我敢肯定你會在這過得很愉快。


16Its very important to have good manners


有禮貌非常重要。


17Let me know if you visit Beijing


如果你去北京,就告訴我一聲。


18How is your new job going?


你的新工作怎么樣呢?


19Its really great that you speak two languages


你能說兩門語言真是太棒了。


20The best way to learn English is to practice speakingiteveryday


學習英語的最佳方法是每天要練習說。



上門補習




arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 hktutorcity3 的頭像
    hktutorcity3

    hktutorcity3的部落格

    hktutorcity3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()